Josse- EN NYHEEEEET!

Jag har en positiv nyhet! Igår red jag storhäst, jag tyckte att det gick förjäkligt, kändes inte bra. men tydligen enligt min moster (jeanette) så red jag Lotta jättebra. Hon var tydligen svår att hoppa och hon har ingen galopp.
Jag visste ju inte det så jag tyckte att det gick dåligt då men tydligen så var det bra för att vara Lotta, så det gick bra ändå! Tova satt på läktaren och prata med Jeanette och de kom fram till att jag kanske skulle passa hennes vackra ponny Vera. Så jag ska pröva henne någon dag! Så får vi se om jag ska börja rida henne :>


Vera och Tova. HOPPAS DE VA OKEJ ATT JAG SNODDE DEN LITE :) Kärlek till håret asså♥!


Kommentarer
Postat av: matilda

Kul :3

2012-01-31 @ 20:56:19
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0