Josse- I'm back!

Heej! Jag är tillbaka! Jag har inte bloggat nå på superlänge pga pausen då sen har jag ,mått kasst å...
Har inte varit hos Boyen heller, har helt enkelt inte blivit av. Ska dit till veckan, kanske imorgon jag vet inte..

Håller mig till ridskolan ett tag, tillbringa dagarna med Cappe innan han åker. Vet inte alls säkert om jag får hälsa på honom så mycket jag vill heller..

Jag kommer satsa stenhårt på bloggandet nu! Ta med mig kameran till stallet, be folk att fota på lektionerna och minst sagt komma ut på tävlingsbanorna igen! Kanske med Fernando eller jag kanske startar en dressyrtävling med Candie efter fredagens lyckade lektion.
Kommer också satsa mer på hoppning med Cappe.
Kommer prata med Marika om jag får rida Fernando,känner att jag kommer behöva nån att vara kompis med när Cappe åker i Mars. Då har jag förlorat 2 hästar på ridskolan, och 3 utanför.
Flame,märta,perla,Kaiser coh Cappe..


Och sedan kommer jag ha fotoobjekt om typ.. 15 dagar eller nåt,
Eller hur många dagar är det kvar Emma? ;)



Vi ska fixa ny header&design, ska ta tag i Boyen nu och fixa ridbilder!
Kraaaam


♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Melina

HEJ JOSÄFIIINNNN!!!

2012-01-15 @ 22:55:10
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0