josse-Ridturen igåår..

Red först på ridskolan igår, hade Candie-dressyr. Gick sådär, hon va lite stretig, hade alledes för mycket i huvudet tror jag :( De va 11 månader sedan Flame togs bort då, igår. Hade henne i huvudet hela passet.

Sedan liftade jag med solveig till Kvarsätt stallet och red Bentley med emma ssom der Mirå. Vi red ut, red i alla gångarter. Gick väl bra :) GUD VILKEN DRÖMPONNY! testade ta  i honom, ville veta hur han kändes att arbeta. Tog bara i honom så gick han där, klockrent! Gud vad jag tycker om han! Även fast jag är lite stor på honom :p

Dom blev supertaggade efter första galoppen, bocka och kickade gjorde dom, buspojkar. Så vi tog en till efter Bentleys bockserie xd Då gjorde vi halt och fattade galopp direkt, haha så kickade han och sedan började han bocka igen..

Vi gick hem efter det, blev förföljda av krullen ... xd



JAG KAN INTE LADDA UPP BILDER?!?! Bara från arkiv :(

Kommentarer
Postat av: Sandra Sahlin

Hej! Vad roligt att du tyckte det var kul att rida Bentley! Säg bara till så får du rida honom igen :)



//Sandra (Ägare till Bentley)

2012-01-23 @ 14:13:38
Postat av: mqaqsdfi

Akosamel aq akevuf iq xalafuze wajuq obeke up afifowev acoref onepek erogiwufi!

2012-10-16 @ 08:54:48
URL: http://www.uxojenu.com

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0